گروه آموزشی رشته چهره سازی استان گیلان

پرتره سازی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بهترین پرتره سازان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۴
شبنم بابازاده

اسامی نفرات برگزیده اول تا سوم سیزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش سراسر کشور رشته های هنری که از پنجم تا هفتم مرداد ماه در استان کرمان برگزار گردید، به شرح ذیل اعلام می گردد. اسامی بزودی.....

اسامی نفرات اول تا سوم سیزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کشوری شاخه کاردانش

نام

نام خانوادگی

رشته

استان

رتبه

الهام

آقابابایی ریزی

تصویر برداری

اصفهان

اول

زهرا

شاه محمدی

تصویر برداری

البرز

دوم

مهدی

نفس پور

تصویر برداری

گلستان

سوم

نازنین

سعیدی

چهره سازی

تهران

اول

شیما

قلیه

چهره سازی

کردستان

دوم

فاطمه

قاسمی

چهره سازی

قزوین

سوم

مرتضی

میر شاهی

عکاسی دیجیتال

خراسان رضوی

اول

ملیکا

برجیسیان

عکاسی دیجیتال

اصفهان

دوم

زهرا

هاشمی

عکاسی دیجیتال

یزد

سوم

مجبوبه

خالدی

گرافیک کامپیوتری

کهگیلویه وبویراحمد

اول

زهرا

قنبری

گرافیک کامپیوتری

خوزستان

دوم

هانیه

مرزبانی

گرافیک کامپیوتری

کرمانشاه

سوم

راضیه

ندیمی

نگارگری

اصفهان

اول

شکوفه

نعمتی حاجی

نگارگری

مازندران

دوم

زهرا

امیری

نگارگری

تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۸:۰۶
شبنم بابازاده

شرح وظایف گروهای آموزشی دوره ی متوسطه ی نظری و پیش دانشگاهی

 

  1. تهیه و تنظیم تقویم اجرایی سالیانه ی فعالیت های گروه اموزشی در طول سال تحصیلی در راستای اهداف(به تفکیک هر ماه)
  2. نیاز سنجی دور ه های مورد نیاز دبیران و پی گیری آن از طریق ضمن خدمت
  3. بررسی وضعیت دبیران درس مربوطه از حیث سابقه ی خدمت ,مدرک و رشته ی تحصیلی مرتبط یا غیر مرتبط ,گذراندن دوره های ضمن خدمت درس مربوطه و ..(از طریق برنامه بکفا که در منطقه موجود می باشد)

۴- شناختو آگاهی از چگونگی طرح سوالات امتحانی مدارس ,همکاری در انتخاب طراحان سوال ,تصحیح اوراق امتحانی و ارزشیابی مستمر در کلاس های درس.

تبصره-لازم است سوالات امتحانی نوبت دوم (خرداد)توسط گروه های آموزش جمع آوری و ارزشیابی شده و با استفاده از فرم ارزشیابی سوالات امتحانی ,بازخورد مناسب به دبیران ارائه گردد.(در ادارات کوچک ,سوالات امتحانی به صورت متمرکز و توسط گروه ها ی آموزشی استان ارزیابی می گردد.)

 

  1. بررسی امکانات ,تجهیزات  و وسایل آموزشی و کمک آموزشی در درس مربوطه و نحوه ی استفاده ی دبیران از آنها و تشویق دبیران به استفاده ی بهینه از آنها
  2. تهیه و اجرا ی طرح های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی در درس مربوطه متناسب با نیازها و شرایط منطقه (با هماهنگی شورای تحقیقات سازمان ومنطقه)
  3. نقد و بررسی علمی محتوای کتب درسی (با اولویت کتب جدید التالیف)
  4. جمع آوری ,طبقه بندی و تدوین نظرات دبیران رشته ی مربوطه و ارسال به کارشناسی تکنولوژی وگروههای آموزشی دوره ی متوسطه ی استان (از طریق کارشناسی تکنولوژی و گروهای آموزشی متوسطه ی اداره ی مربوطه)
  5. تهیه ی سوالات امتحانی نمونه و ایجاد بانک سوال در درس مربوطه و طبقه بندی آن به روش مناسب جهت استفاده از آنها در طرح سوالات امتحانی
  6. تهیه و ارائه ی طرح درس نمونه برای هر درس با همکاری دبیران آن رشته و تشویق و ترغیب دبیران به استفاده از طرح درس در کلاس (باتاکید بر کتب جدید التالیف)
  7. بازدید و مشاهده  ی چگونگی انجام فعالیت های کلاسی و فرآیند تدریس دبیران در دبیرستان ها و مراکز پیش دانشگاهی با هماهنگی مسئول آموزش متوسطه و بر اساس برنامه زمان بندی شده
  8. بازدید و نظارت بر چگونگی انجام امتحانات ,طرح سوالات امتحانی ,شیوه ی تصحیح و نمره گذاری سوالات ,بازبینی مجدد 5% اوراق امتحانی (قبل از اعلام نتایج امتحانی)و ...در دبیرستان ها و مراکز پیش دانشگاهی با هماهنگی کارشناسی سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی اداره و با رعایت مقررات مربوطه.
  9. ارائه ی پیشنهادهای کاربردی در جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی آموزش در درس مربوطه
  10. برنامه ریزی جهت افزایش و ارتقای سطح علمی –مهارتی دبیران(در زمینه های مختلف از جمله:تکنولوژی آموزشی-روشهای تدریس فعال,شیوه های ارزشیابی ,ارزشیابی مستمر ,طرح سوالات امتحانی و ...)از طریق تشکیل جلسات گرد همایی تخصصی و کارگاههای آموزشی.
  11. پاسخ گویی مستمر به سوالات دبیران منطقه و رفع اشکالات و ابهامات درسی و آموزشی آنان در درس مربوطه و پیگیری موضوع تاحصول نتیجه.
  12. بررسی وضعیت نمرات دانش آموزان با استفاده از محاسبه ی شاخص های آماری در درس مربوطه و بررسی و تجزیه و تحلیل علل احتمال افت تحصیلی و ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش  تدریجی افت تحصیلی (نمرات از طریق برنامه سیستم متمرکز امتحانات منطقه تهیه و اقدام شود.)
  13. تشویق و ترغیب دبیران به استفاده از روش های تدریس فعال و مشارکتی
  14. فراهم نمودن زمینه ی تدریس علمی دبیران موفق و با تجربه و علاقمند در جلسات گردهمایی ومجامع عمومی گروه مربوطه
  15. انجام سایر کارهای ارجاعی کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه عنداللزوم
۹۴/۰۵/۱۴
دبیرخانه هنر
 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۶:۰۳
شبنم بابازاده